Veelgestelde vragen

Bestellingen

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Na het plaatsen van een bestelling die een levertijd heeft van 1-3 dagen is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren. 

Heeft u een product besteld met een levertijd van 1-2 weken en wilt u deze annuleren neem dan z.s.m. contact op met de klantenservice via info@epocraft.nl

Kan ik de bestelling nog wijzigen?

Het is niet mogelijk om een bestelling te wijzigen nadat de betaling is afgerond.

Het bezorgadres is onjuist! Kan ik deze nog wijzigen?

Indien de bestelling nog niet de status “Verzonden” heeft is het mogelijk om het bezorgadres te wijzigen. Dit kunt u doen door contact op te nemen met info@epocraft.nl.

Bezorgen & Retourneren

Biedt Epocraft gratis bezorging?

Epocraft biedt gratis bezorging op orders boven de €150,-.

Welke bezorgdiensten leveren mijn bestelling?

Wij werken samen met PostNL om onze bestellingen te bezorgen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wij doen ons best om bestellingen die op werkdagen voor 18:00 geplaatst worden de volgende dag te versturen. Doorgaans hebben wij een levertijd van 1-3 werkdagen.

Bestellingen die in het weekend geplaatst worden zullen op maandag pas verstuurd worden.

Is het mogelijk een bestelling te retourneren?

Na het ontvangen van uw bestelling heeft u 14 dagen de tijd om het product in originele staat naar ons te retourneren. 

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Het afhalen van een bestelling is uitsluitend mogelijk na het maken van een afspraak. Het maken van een afspraak is mogelijk op vrijdagen tussen 08:00 en 18:00.

Mijn vraag staat er niet tussen.

Klik dan hier voor alle vragen of klik hier om het contact formulier in te vullen.

Betalingen

Welke betalingsopties zijn er?

Betalen is mogelijk met de gebruikelijke betalingsproviders: Ideal, PayPal, Credit Card, etc.

Hebben jullie kortingscodes?

Momenteel hebben wij geen lopende kortingscodes/acties.

Hoe snel wordt mijn geld overgemaakt na het terugsturen van een retour?

Na het ontvangen van een retour beoordelen wij eerst de status van het product. Na goedkeuren van de retour zal u binnen 14 werkdagen uw geld ontvangen.

Algemeen

Welke batterij moet er in de wandklok?

De klokken hebben een AAA batterij nodig om te functioneren. Batterijen worden niet standaard meegeleverd.

Instructies & onderhoud

Hoe monteer ik de wijzers van de klok?

De wijzers van de klok zijn eenvoudig te monteren door het volgen van deze stappen:

Plaats het uurwerk aan de achterzijde van de klok en klem deze vast door de moer aan de voorzijde van de klok te plaatsen en aan te draaien.

Plaats daarna de seconde wijzer, minuten wijzer, uren wijzer en klem het geheel vast door het eindkapje op de stapel te drukken.

Kan de serveerplank in de vaatwasser?

De serveerplanken zijn niet vaatwasserbestendig en door de serveerplank in de vaatwasser schoon te maken zijn wij niet verantwoordelijk voor beschadigingen of vervormingen.

Kan ik de serveerplank ook gebruiken om op te snijden?

Het is niet mogelijk om de serveerplank (met epoxy) te gebruiken als snijplank. De epoxy die gebruikt wordt is voedselveilig maar door veel te snijden op de serveerplanken is het mogelijk dat er stukjes epoxy losraken en in het lichaam terecht komen.

De serveerplanken zonder epoxy kunnen wel gebruikt worden als snijplank.

Staat je vraag er niet tussen?

Vul het contact formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op!